Formulár na podanie reklamácie
Vyplňte tento formulár a odošlite ho späť len vtedy, ak chcete tovar reklamovať v zákonnej lehote. Formulár je potrebné vytlačiť, podpísať a poslať naskenovaný na nižšie uvedenú e-mailovú adresu alebo ho priložiť do balíka s vráteným tovarom.
Tlačivo si môžete stiahnuť tu:
Protokol o vrátení tovaru (PDF)
Všeobecné pokyny na uplatnenie reklamácie
Ako spotrebiteľ ste povinný preukázať kúpu tovaru predložením dokladu o kúpe alebo iným dostatočne dôveryhodným spôsobom.
Ako spotrebiteľ si nemôžete uplatňovať práva z vád, ktoré ste sami spôsobili alebo o ktorých ste v čase kúpy vedeli. To isté platí pre vady, pre ktoré sme sa s vami ako predávajúci a spotrebiteľ dohodli na znížení ceny. Nezodpovedáme ani za bežné opotrebenie.
Reklamáciu je potrebné uplatniť najneskôr do 24 mesiacov. Reklamáciu je potrebné uplatniť bezodkladne, aby sa zabránilo rozšíreniu vady a následnému zamietnutiu reklamácie. Včasným oznámením závady po jej zistení môžete zabezpečiť bezproblémové vybavenie reklamácie.
Reklamácia je vybavená až po našom oznámení. Ak uplynie zákonná lehota, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy a môžete od zmluvy odstúpiť.